12 Aralık 2017 Salı

BURDA DERGİSİ OCAK / 2018 - TEKNİK ÇİZİMLİ ÖN İZLEME

Технические рисунки Burda 1/2018

Burda Dergisi 2018 yılının ilk dergisi olan Ocak sayısını yayınlamış. İlk cekete ve modeller içinde olan reglan kollu bluza bayıldım. Sanırım bu iki model için dergiyi kesin alacağım.

Sizin beğendiğiniz modeller var mı? Fikirlerinizi yorum olarak  paylaşırsanız çok sevinirim! :))

Keyifli Dikişler...


Технические рисунки Burda 1/2018



5 Aralık 2017 Salı

Film Önerisi - AYLA

İlgili resim

Film izlemeyi çok sevmeyen biri olarak söylüyorum ki "AYLA" ya ba-yıl-dım! Zaten Oskar adayı olan bir film olarak kendisini çoktan kanıtlamış. Filmin çekim kalitesi, konunun işlenişi, oyuncuların mükemmelliği derken AYLA asla unutamayacağım filmler arasına girdi bile.

18 Ağustos 2017 Cuma

Kurban Bayramında Alınabilecek En Güzel Hediye

Kurban Bayramı’nda sevdiklerinizi ziyaret ederken, yıllar boyunca kullanabilecekleri pratik bir hediye de vermeye ne dersiniz? Yalnız uyarayım; bu hediye o kadar güzel ve kullanışlı ki, kendinize saklamak isteyebilirsiniz! Derin dondurucular son derece faydalı cihazlar ve özellikle Kurban Bayramı gibi dönemlerde büyük bir sorunu çözüyorlar: Uzun süreli gıda depolama. Geçen bayram bir derin dondurucu kullanmanın ne denli önemli olduğunu anladım, zira etlerimin çoğunu (bozulmasınlar diye) hemen tüketmek, tüketemediklerimi de dağıtmak zorunda kaldım. Buzdolapları uzun süreli gıda depolamak için uygun bir çözüm değil, en fazla bir hafta içinde et tüm tazeliğini yitiriyor, hatta bozulmaya başlıyor.

Derin dondurucular ile böyle tanıştım ve uzun bir araştırmadan sonra, tercihimi yatay derin dondurucu modellerinden yana kullandım. Yatay olmaları kapaklarının üst kısımda olması anlamına geliyor. Bu tasarım son derece kullanışlı ve pratik: Muazzam bir kullanım rahatlığı ve depolama alanı yaratıyor. Marka konusunda seçim yaparken hiç tereddüt etmedim ve Uğur Soğutma markasını seçtim. Türkiye’nin ilk ve en büyük derin dondurucu üreticisi olan Uğur Soğutma, 63 yıldan bu yana piyasadaki en kaliteli ve en sağlam derin dondurucuları üretiyor. Renk konusunda beyaz ile sınırlı olduğumu düşünüyordum ancak şaşırtıcı bir şekilde çok sayıda renk seçeneğim olduğunu fark ettim. UED 210 A++ isimli model, birden fazla renk seçeneği içeriyor ve ben en çok mor ile gümüş renklerini beğendim. Açıkçası halen karar vermiş değilim ama mor rengi seçecek gibiyim – çok şık duruyor!

 

Tek özelliği şık durması değil elbette, 190 litre iç hacmi var ve emin olun sadece sizin değil, tüm akrabalarınızın gıdalarını depolamak için fazlasıyla yetiyor! UED 210 A++ enerji sınıfına giren bir model, yani hemen hiç enerji harcamıyor ve elektrik faturasının artmasına neden olmuyor. Dolap içi LED aydınlatma sistemi ve elektrik kesilse bile 48 saat boyunca gıdaları korumaya devam etmesi, sevdiğim diğer özellikler arasında yer alıyor. Bu yılki etleri bir sonraki bayrama dek ilk günkü tazelikleri ile depolamaya kararlıyım: UED 210 A++ derin dondurucu sayesinde bu mümkün oluyor! Satın almak isteyenler için bir ipucu da vereyim: http://satis.ugur.com.tr adresinden sipariş verir ve satın alma işlemleri sırasında UGURGUMUS veya UGURMOR indirim kodunu kullanırsanız, ekstra %5 indirim elde ediyorsunuz. Kampanya hakkında detaylı bilgi için BURAYA tıklayabilirsiniz.

                                        

Bir boomads advertorial içeriğidir.

21 Mayıs 2017 Pazar

Burda Dergisi - Haziran 2017 Önizleme



Haziran ayı Burda dergisi teknik çizim ve modelleri ile birlikte bu şekilde yayınlanmış. Arasında güzel modeller var fakat tekrar da oldukça fazla...




16 Mayıs 2017 Salı

Farmasi Ürün Yorumları - Cilt temizleyiciler


Bu yazı herhangi bir sponsorluk reklamı değildir! :)


Kocaman bir ürün sepetiyle son zamanlarda kullandığım Farmasi markasını sizlere anlatmak istiyorum. Ürünleri Farmasi'nin kendi sitesine üye olarak alıp  iş arkadaşlarımla birlikte denedik. Özellikle faydasını gördüğüm ve ürün alışkanlıklarımın çoğunu bu markayı tanıdıktan sonra değiştirdiğim için paylaşmak istedim. 

Farmasi %100 TÜRK sermayesi ile kurulmuş 125 ülkeye ihracat yapan bir firma. Ürünleri Sağlık Bakanlığı başta olmak üzere birçok onaya ve sertifikaya sahip en önemlisi Helal Sertifikalı...



İlk kullanmaya başladığım ürün beyazlatıcı sabun ve kremi; bu ürün grubu sizi sütlaç gibi bembeyaz yapmıyor. :) Sadece ciltte gözle görülür bir temizlik sağlıyor. Özellikle en çok memnun kaldığım cilt temizleme ürünleri diyebilirim. Aşırı stresli bir dönemi bu ürünlerle sivilcesiz atlamış bulunmaktayım. 


Bu meyveli olan maskeleri haftada bir yada iki kullanıyorum. Tombik olan şeffaf soyulabilen maske, diğeri de temizleme jeli yumuşacık yapıyor cildi :)


Serinin en iyisi Çay Ağacı ürünleri diyebilirim. Binbir türlü derde deva! Özellikle siyah noktalara çok iyi geliyor. Cildi sabunla temizleyip balsamı gece yatarken kullanıyorum ama haftada 3 kere falan. Benim cildimde çok iyi etkileri var. 


Ve Aynı Sefa serisi kuru ciltlerin biricik dostu; bir de balsamı var doğum çatlaklarına çok iyi geliyormuş. Ben el kremini kullanıyorum oldukça memnunum. 



Son olarak; biberli krem selülit ve sıkılaştırma için tavsiye ediliyor ama ben ağrılar için tercih ediyorum. Salatalıklı temizleme sütünü de göz makyajımı silmek için kullanıyorum.


Cilt için kullandığım ürünler şimdilik bu kadar; makyaj ile ilgili olanları başka bir yazıda paylaşacağım.:)


Üye olmak ya da ürünler hakkında bilgi edinmek için yorum bırakabilirsiniz! :)





7 Ocak 2017 Cumartesi

Kendin Yap Komodin Yenileme - Diy Commode



Merhaba;
Garajdan bulduğum eski bir komodini annemle babamdan bana vermeleri için rica etmiştim. Onlarda sağ olsun gelirken getirmişler, kendisinin ilk ve son hali ilk fotoğrafta gördüğünüz gibi. İlk olarak çekmecelerini çıkarıp kahverengi olan çerçeveleri ve ayaklarını siyaha boyadım. Kalpli mumluklar arkadaşımın kendi el emeği ile yaptığı hediyesi ve Rotasız Seyyah kitabı...:) Sanırım benim gezmeyi çok sevdiğimi bilen birileri var!
 Yaşama sebebim sensin ÖZGÜRLÜK! :)


Neyse devam edelim aslında niyetim komodini tamamen boyamaktı ama üzerindeki kaplamadan dolayı boyayla kapatmak biraz sıkıntılı olacaktı. Bu nedenle daha önce aldığım yapışkanlı folyoyu kaplamak için kullandım. 

20 Aralık 2016 Salı

Ahşap Tepsi Boyama - Bez Çanta Dikimi


Teşekkür etmem gereken bir hanımefendiye kendi elimden geldiği kadarıyla bir şeyler hazırlamak istedim. İnternetteki hobi sitelerinden malzemeleri temin ettim. İlk defa ahşap boyama yaptığım için boya, fırça, desen vs ayrıntıları seçmek çok zamanımı aldı. Amerikan bezinden diktiğim bir çantayı da hediye paketi olarak kullanmak istedim. Biraz tebessüm ettirme isteği ve çokça teşekkür etme gereksinimi benimkisi. :)

Hem dikiş hem kendin yap yazısı olsun bu defa; çok keyif alarak yaptım bu projeleri. 


Ham ahşap tepsiyi birkaç kere zımparalayıp iyice tozunu aldım. Önce bir kat  boya yapıp kurumasını bekledim tekrar zımparalayıp son kat boyasını attım. Kuruduktan sonra "YALDIZ :))" ile Stencil şablonları kullandım. 

12 Kasım 2016 Cumartesi

Organik Yaşam


 Merhaba!
Uzun zaman olmuş buralara uğramayalı; hem kişisel koşuşturma hemde memleketin hali derken tat kalmadı zaten. Bir sebzeyi bile dalından ayırırken nazik olmak gerekiyor  şu hayatta oysa insanlar ne kadar acımasız,hoşgörüsüz ve saygısız...

Neyse bu fotoğraflar annemle babamın emeği olan bahçemizden emeklilik sonrası hobi olsun diyerek başladıkları bu merak onlara birçok alanda teknik ve teorik bilgi kazandırdı. Başlarda en çok bu fikre kızan bendim "Sizin ne işiniz olur bahçeyle hemde Ankara'da çok saçma!" diye...


 Ama şimdi görüyorum ki toprak en büyük terapi yöntemiymiş; yılda en fazla 4-5 kere gittiğim o bahçe ilginç bir şekilde büyülüyor beni. Her bitkinin bebeklik dönemi, gelişimi ve olgunlaşması...Ara ara instagramda paylaşıyorum bu güzellikleri çünkü bizim gerçekten artık güzel şeyler görmeye ve yaşamaya ihtiyacımız var! Kendi balkonumda ki saksılarıma da lale ve sümbül soğanı ektim eğer büyürlerse zevkle paylaşacağım... Çok önemli bir sınavım ve sadece 3 ay sürem var; bu son aşamayı geçersek birçok emeğin karşılığını almış olacağım. 








Birçok yeni yazı ile en yakın zamanda yeniden burada olmak istiyorum.Herkese sağlık,huzur,umut,mutluluk ve güç dolu zamanlar dilerim.


Sevgiyle kalın...






26 Temmuz 2016 Salı

Kalıpsız Yazlık Bluz Dikimi


Geçenlerde diktiğim yazlık bluzu paylaşayım sizinle, uzun süredir bir şeyler yazamamıştım zaten yazacak halimizde kalmadı da neyse...Biraz olsun dağıtmaya çalışalım kara bulutları, zor günlerden geçiyoruz, ama hepsi bitecek inşallah umut etmeye devam...

Bluzu burdaki sarı bluz gibi  yani pratikten kesip diktim.Linkten detaylara bakabilirsiniz.

Hayallerimiz toz pembe tıpkı bu güzel orkide gibi...



Keyifli Dikişler...






24 Nisan 2016 Pazar

Amerikan Servis Dikimi




Merhaba! :))
Çok uzun zaman olmuş yazmayalı ama bu arada neler oldu neler! :)) 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...