28 Mayıs 2014 Çarşamba

Kolay Dikiş - Kimono Dikimi

Geçen pazar dikiş makinemle aramdaki buzları eritmeye karar verdim ve yaklaşık 4 aydır aklımda olan kimonoyu sonunda diktim! Gecenin bir  yarısı  oturdum kestim sabahta hemen diktim  yine çok pratik ve kalıpsız tabii ki. :) Benim problemim maalesef fotoğraf yalnız yaşadığım için üzerimde çekemiyorum, bu fotoğraf ta aynadan yansıyanlar.Diğerlerinin rengi flaşlı çekim olduğu için oldukça kötü. Kumaşımı  internetten Baykumaş adlı siteden almıştım. Baykumaş'la ilgili yazım için buraya , daha önce diktiğim kimono için buraya ve bu kimononun dikim aşamaları için yazının devamına bakabilirsiniz...:)

Mutlu günler...











4 yorum:

  1. bayıldım harika olmuş baykumaşta görmüştüm bu kumaşı bir kimono olacağı ve böule de güzel olacağını düşünememiştim.ellerinize sağlık İyi günlerde kullanınn. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim bende bluz ve kimono arasında kararsız aldım ama sonunda böyle bir şey oldu. :))

      Sil
  2. çok güzel ve pratik olmuş, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...