17 Temmuz 2014 Perşembe

Kolay Elbise Dikimi


En basitinden bir dikiş macerasıyla yine karşınızdayım! :)
 Bu elbise için ne lafı uzatmaya ne de kalıba gerek yok!
O kadar sıcak ki bu sıcakta en iyi dost elbiseler diye düşünüyorum ve çok basit dikilen bir elbiseyi anlatmaya başlıyorum!:)

Eğer bir saatiniz varsa yeni bir elbise sahibi olabilirsiniz!


Kumaşı iki kat olacak şekilde düz bir zemine seriyoruz.Sevdiğimiz bir t-shirt bulup onuda ortalayacak şekilde kumaşın üzerine yerleştiriyoruz.Sonrası daha da basit; bel oyuntusu falan yok kesin gitsin kumaşı, ben düşük omuz yaptım daha rahat ediyorum diye.Düşük omuz için T-shirtün kol oyuntusunun başladığı yerden yana doğru düz şekilde kesiyoruz.Ben beline kalın siyah kurdele kullanıyordum kemer yerine ama kemerle de şık oluyor.Yaka, kol ağzı ve etek ucunu siyah kurdele ile çevirdim.Ama biye kullanmak daha mantıklı ve kolay sadece ince oluyor.

Fotoğrafları akşam çektiğim için renkler çok net değil kumaşım pudra üzerine siyah köpekli tam yazlık bir kumaş. :))

Keyifli Dikişler...





10 yorum:

  1. ohhh en güzelini yapmışsın :) çok güzel olmuş canım eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Guzel ve kolay gorunuyor, tam bana gore... Ellerinize saglik..

    YanıtlaSil
  3. çok güzel bir elbise olmuş canım.ben de kendime böyle şeyler dikmek istiyorum. sen nereden öğrendin dikiş dikmeyi merak ettim. bir kursa mı gittin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım! :) Hiç kursa gitmedim ama annemi dikiş dikerken çok izlerdim küçükken, sonra da merak ya oturdum internetten izledim,okudum denedim bir baktım basitte olsa bir şeyler yapabilmeye başlamışım.Eminim herkesin içinde bir yetenek kırıntısı var sadece besleyip büyütmek gerekli! :))

      Sil
  4. merhabalar,

    keşfettim geldim.
    bana da beklerim

    sevgiler.
    http://burcuaydn04.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin Burcu, zevkle okuyorum blogunu renklerin ve sen şahanesiniz! :))

      Sil
  5. Merhabalar etkinlik sayesinde keşfettim bende blogunuzu :) Henüz yeniyim bende ama beklerim sizi de :) Sevgiler..
    http://somurtkansirine.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba bende sizi takibe aldım, madem yenisiniz hoşgeldiniz! :))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...