4 Haziran 2014 Çarşamba

Kitap Tavsiyesi - DÖNÜŞ - Ayşe Kulin


Tek gün yetiyor bu kitabı bitirmek için. İddialı bir cümle oldu sanırım ama akıcı dili ve alışılmamış hikayesi söylediklerimi kanıtlar nitelikte.Kitaptaki Derya'yı anlamaya, Eda'yı çözmeye  çalıştım başlarda. İlerledikçe bunun aslında öyle bir hikaye olmadığını okudukça farklı bakmam gerektiğini düşündüm.Hayatta olmaz dediğim bazı şeylerin fark ederek ya da gizliden insanlar tarafından yaşandığını gördüm.Herkesin bir sırrı bir de görüneni vardır derler ya işte bu kitap onu çok iyi anlatıyor.İlk defa Ayşe Kulin eseri okudum dilinin akıcılığı ve anlatım şekli gerçekten beni mutlu etti.Farklı bir hikaye arayan herkese öneririm....


Keyifli okumalar...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...