26 Nisan 2014 Cumartesi

Tuvale Fotoğraf Transferi ???


Kapadokya  gezimiz bitti; anılar,fotoğraflar ve geçirdiğimiz rüya gibi zaman yanımıza kâr kaldı. :) Fotoğraflara baktığımda en beğendim üstteki güzellik oldu. Hem renkleri hem manzarası hemde çekim anında kardeşimin uçma tehlikesi geçirmesi sebebiyle çok önemli benim için. :) Şimdi gelelim asıl meseleye bu fotoğrafı tuvale transfer etmek istiyorum.Fakat şöyle bir sıkıntı var, tüm malzemeleri toparladım bir de satış danışmanına  sorayım dedim.Adam suratıma ilk defa duymuş gibi baktı ve tüm umutlarımı öldürdü. Bununla ilgili araştırma yaptım o kadar ama gördüğüm fotoğraflar hep siyah-beyazdı. Daha önce renkli fotoğrafla tuvale transfer yapan var mı?

Mutlu günler...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...