27 Nisan 2014 Pazar

Bir İktisatçının Gezi Notları - Kapadokya

Bir İktisatçının Gezi Notları

Havalı bir giriş yapayım dedim, gezi boyunca not aldım bir kısmını bloguma yazdım umarım hoşunuza gider şimdi başlıyoruz! :)Aslında anlatılacak çok şey var ama ben kısaca bahsedip hemen bitireceğim.

Ne zamandır aklımızdaydı Kapadokya gezisi, kardeşim vizeler bitince yanıma geldi bizde hafta sonunu değerlendirelim dedik çıktık yola.Daha önce bir kere (oda çocukken) gitmiştik oralara.19.04.2014 Cumartesi 09.00 otobüsü ile koyulduk yolda.10.30 gibi indik Avanos'a. Böyle anlatınca da bir garip oldu ama idare edin içimde kalmasın. :) Avanos'ta birkaç saat gezdik çömlek atölyeleri,Kızılırmak,tarihi Tahta Köprü ve Meydan'da ki Heykel ünlüymüş.Hepsini sırayla gezip fotoğrafladık ardında meşhur Peri Bacaları'nı görmek için başladık Göreme otobüsünü beklemeye.

KIZILIRMAK

TARİHİ TAHTA KÖPRÜ VE BEN :)

ÇÖMLEK ATÖLYELERİ

AVANOS SOKAKLARI

USTAYA YAZILAN ÇİNCE MEKTUPLAR

ÇÖMLEK TEZGAHI

Avanos'tan Göreme otobüsü 2,5 lira yaklaşık 10 km uzaklıkta.Oraya inice içimden resmen ünlü bir film repliği geçti.''Buralar bir harika dostum!'' :) Zaten olay Göreme'ye gitmekteymiş istediğim her şey oradaydı.(Yani fotoğraflarda olan meşhur oyuklar :) Kardeşimle başladık yürümeye baştan başa gezdik,dolaştık,hediyelik eşya aldık. Açık Hava Müzesi ve birçok kilise vardı biz müzeye girmedik çünkü hem farklı bir şey yok dediler hemde vaktimiz kısıtlıydı ayrıca benim aklım Testi Kebabında kalmıştı. :)

Gezimizde 4 mevsimi yaşadık sayılır sadece kar yağmadı. :) Rüzgar aşınım şekilleri dedikleri kadar var resmen uçuyorduk. :) Yağmur yağdı, güneş açtı, hava kapandı. İstesek hepsini bir arada göremezdik. :) Akşam yine döndük eve geldik, şöyle uzanıp birbirimize baktığımızda sanki her şey rüya gibiydi.Tekrar gitmeyi istediğim yerler listesine hızlı bir giriş yaptı. :) Neyse Fazla söze gerek yok galiba fotoğraflar konuşsun! :)

TESTİ KEBABI :)

Merak edilen herhangi bir şey olursa anlatmaktan zevk duyarım! :)