4 Aralık 2020 Cuma

Covid 19 Sürecim - Asla Yapılmaması Gerekenler



Merhaba!

Başlıktan anlaşılacağı üzere bende maalesef Covid-19 la tanışmış bulunmaktayım. Eylül ayının başında çok yoğun  halsizlik yaşadım, birkaç gün toparlanamayınca test yaptırdım ve pozitif olduğumu öğrendim. 

Süreç benim için evde geçti hastanelik bir durumum olmadı, ekibin getirdiği ilaçların yanında C vitamini, D vitamini ve magnezyum aldım. Özellikle uyarmak istediğim bir konu var. Ben Covid olmadan önce rahatsızlık hissettiğim için Aferin alıyordum. Fakat Aferin isimli ilaç Covid geçiren kişiler için çok tehlikeliymiş, mevcut durumu daha kötü hale getiriyormuş. Doktorlar Covid atlatırken sadece Parol ve Minoset almaya izin veriyor. Onun dışındaki ilaçlar tehlikeli olabileceği için kesinlikle yasak. Bol bol yemek, sıvı tüketimi ve dinlenme gerekiyor. 

Sonrasında kalp çarpıntısı, aşırı halsizlik ve göğüs ağrısı sorunları yaşadım hala dönem dönem yaşıyorum. Bazen bu semptomlar daha şiddetli beliriyor, bir de unutkanlık başladı bazen kendi özel bilgilerimi dahi unutabiliyorum TC kimlik no, telefon numarası gibi. Ama geçecek eminim, eğer bu yazıyı okuyorsanız söylemek istediğim tek şey sakın korkmayın atlatacağız ama mümkün olduğu sürece koruyun kendinizi. Ben şahsi arabamda tek başıma seyahat ederken bile maske takan biriyim. Mart ayından bu yana mecburi olmayan hiçbir durumda dışarı çıkmadım, maskeyi çift kat taktım yine de yakalandım. O yüzden asla tedbiri bırakmayın!















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...