8 Ocak 2018 Pazartesi

BURDA DERGİSİNDEN KALIP ÇIKARMA - PRATİK DİKİŞ CEKET KALIBI


Merhaba!
Uzun süredir diktiğim parçalar olmasına rağmen yayın yazmaya vakit ve istek bulamıyordum. Bu defa şeytanın bacağını kırdığımı umuyorum. :) Burda Pratik Dikiş sayısından çok uğraştırmayan bir dikiş kalıbı çalıştım. Bu yazı  kalıbın çıkarılmasını, takip eden yazılarda ise ceketin dikim aşaması ve bitmiş halini paylaşacağım. 



Öncelikle dergide beğendiğimiz kalıbı paftadan buluyoruz. Pratik dikiş sayısı diğer paftalara göre çok sade ve tek model üzerinden yayınlanıyor. Bedeninize uygun yerden kesebilirsiniz ama daha sonrada farklı bedenler için kalıbı kullanırım diye ben kalıp kağıdına çıkarıyorum.

Çizgileri takip ederek kağıda aktardığım kalıbın üzerine ait olduğu dergiyi,sayısını,bedeni ve diğer gerekli bilgileri yazıyorum. Daha sonra rahatça bulmak için. Kalıbı tamamen çizdikten sonra keserek hazırlıyorum. Kalıp çıkarma işlemi ilk ve en basit adımı dikiş dikmenin, ama beni en çok sinir eden kısım maalesef. :)

Görüş,öneri ve sorularınız için yorum bırakabilirsiniz; keyifli dikişler...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...