5 Aralık 2017 Salı

Film Önerisi - AYLA

İlgili resim

Film izlemeyi çok sevmeyen biri olarak söylüyorum ki "AYLA" ya ba-yıl-dım! Zaten Oskar adayı olan bir film olarak kendisini çoktan kanıtlamış. Filmin çekim kalitesi, konunun işlenişi, oyuncuların mükemmelliği derken AYLA asla unutamayacağım filmler arasına girdi bile.



İlgili resim


Vakti olanlar için özellikle kaçırılmaması gereken muazzam bir yapıt. Bu arada filmdeki 50'li yıllarda yaşayan insanların göstermiş olduğu zarafet ve şıklık beni benden aldı. :) Bir fular o kadar güzel bağlanabilir, etek o kadar şık belde durur hele ki o dantelli gömlekler of of of!.. Bir dikişsever olarak evet dikkatimi fazlasıyla çekti. Filmin içeriği hakkında bilgi verip heves kaçırmak istemiyorum. Ama hala yanı başımızda devam eden savaş ve eziyet gören çocuklar var maalesef. Konuyu filmdeki giyim-moda hakkındaki görüşlerim kadar neşeyle kapatamıyorum ama bu konuda duyarlı olmamız gerektiğini söylemeden de geçemiyorum.

 Sevgiyle kalın...

İlgili resim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...