7 Ocak 2017 Cumartesi

Kendin Yap Komodin Yenileme - Diy Commode



Merhaba;
Garajdan bulduğum eski bir komodini annemle babamdan bana vermeleri için rica etmiştim. Onlarda sağ olsun gelirken getirmişler, kendisinin ilk ve son hali ilk fotoğrafta gördüğünüz gibi. İlk olarak çekmecelerini çıkarıp kahverengi olan çerçeveleri ve ayaklarını siyaha boyadım. Kalpli mumluklar arkadaşımın kendi el emeği ile yaptığı hediyesi ve Rotasız Seyyah kitabı...:) Sanırım benim gezmeyi çok sevdiğimi bilen birileri var!
 Yaşama sebebim sensin ÖZGÜRLÜK! :)


Neyse devam edelim aslında niyetim komodini tamamen boyamaktı ama üzerindeki kaplamadan dolayı boyayla kapatmak biraz sıkıntılı olacaktı. Bu nedenle daha önce aldığım yapışkanlı folyoyu kaplamak için kullandım. 



 Folyoyla kaplamak boyamaktan daha kolaymış bilseydim çok daha önceden yapardım. Komodinin ölçülerinde folyoyu kestim ve müze kartımla hava boşluğu kalmayacak şekilde yüzeye uyguladım. Çekmecelere de kulp taktıktan sonra işimiz bitti. Son olarak kendisi çalışma odamdaki yerini aldı. :)




 Keyifli günler...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...