24 Nisan 2016 Pazar

Amerikan Servis Dikimi




Merhaba! :))
Çok uzun zaman olmuş yazmayalı ama bu arada neler oldu neler! :)) 



Yakın arkadaşım yakında tayin sebebiyle kendi memleketine dönecek o nedenle bu aralar biraz hüzün hakim.:) Bende gitmeden hem minik bir hatıra için hemde benim yaptığım bir şeyler olsun diye eşine ve kendisine bu servisleri çalıştım.

 Umarım gittikleri yerde çok ama çok mutlu olurlar!:)


Neyse konumuza dönelim; Amerikan bezinden  diktim servisleri kenarlarını hazır dantel ile çevirip kırmızı kumaş boyasıyla kuş desenlerini çalıştım. :) Kırmızı aşkın rengi kuş bana onları hatırlatan sembol. :))


Bu arada geçtiğimiz günlerde ben 26 oldum! :)) Bu tatlı çiçeklerde çok zarif bir arkadaşımdan! :))




Keyifli Dikişler...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...