19 Ekim 2015 Pazartesi

Ceket Kalıbından Boğazlı Kazak Dikimi


Merhaba! :))

Bu defa ceket kalıbından boğazlı kazak diktim.Bu çizgili simli triko kumaşı geçen yıl almıştık, uzun süre ne yapacağıma karar veremedim.Hırka mı, bluz mu, reglan kol mu, normal mi derken hiç aklımda olmayan boğazlı kazak oldu. :) Dediğim gibi ceket kalıbını aynen uyguladım değişiklik yapmadım, kol ve etek ucunu geriye doğru katlayıp diktim.Boğazı için yuvarlak kısmın ölçüsünü alıp kumaş parçasını iki kat olabilecek şekilde kestim. Onu da yakaya birleştirip bitirdim. Nerede, nasıl giyerim hiçbir fikrim yok ama dikildiği için rahatım. :) Evimin her yeri sim oldu kesince dağılıyorlar haberiniz olsun! :))








 Keyifli Dikişler...









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...