6 Kasım 2014 Perşembe

Kendin Yap - Çuvaldan Çanta


 Merhabaaaaa! :)

              Uzun zamandır yayın yapmadığımın farkındayım, aslında dikilmiş fotoğraflanmayı bekleyen parçalarım var ama maalesef vaktim yok.Haftanın 7 gününü doldurdum, sürekli ders çalışmakla meşgulüm.Lisanstan daha zor bir yüksek lisans, 70 almam gereken bir YDS, 8-5 tamamlamam gereken bir mesai ve öğrenmem gereken bir sürü mevzuat var.

      Neyse bu iç karartıcı giriş yazımdan sonra gelelim asıl meseleye;bu çantayı lisans dönemindeyken annemle birlikte yapmıştık sanırım 5-6 yıl olmuştur.Öyle çok kullandım ki arka tarafını parçalamışım geçenlerde tesadüf annem gösterince sizinle de paylaşayım fikir olsun dedim. :))

              Bir zamanlar herkesin bereket torbası yaptığı çuvalı biz kumaş boyası ile turuncuya boyadık, içine lacivert astar geçirdik.Dikkat çekmesi için üzerindeki tığ işi bebekleri yeşil renkten yaptık yani anneciğim yaptı. :) Sap kısmını ve kenarlarını da tığlayıp bitirdi.Gözleri siyah düğmeden aynı benim gözlerim. :))

 Bu kadar arayı uzatmadan en yakın zamanda görüşmek üzere! :))



Herkese mutlu, sağlıklı, huzurlu günler... :))








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...