11 Ekim 2014 Cumartesi

Kalıpsız Penye Etek Dikimi


Uzun zaman önce ( yaklaşık 1 ay) diktiğim penye eteği sonunda fotoğraflayabildim. Kendisi salaş beyaz T-shirt, keten kırmızı ayakkabılar ve ufak bir çantayla müze gezilerimde bana eşlik edecekti ama ol-ma-dı. :) Ankara'nın hava şartları buna müsaade etmedi bende 1 ay sonra (eğitim sonunda) halının üzerine serip göstermek istedim size. :)) 




Kumaşı iki kat serip üzerine sürekli giydiğim bir kalem eteğimi kalıp olarak oturttum.Sonrası malum iki yanını diktim, beline kalın lastik geçirdim, alt kısmını da biraz kalın tutup içe doğru katladım.En fazla 15 dakika sürdü yapımı sadece fotoğraf kısmı gecikti. :) Etek aslında tam diz kapağımın altında bitiyor ama fotoğraflarda maxi gibi çıkmış. :) 



Bunlar artık Ankara'da son günlerim hüzün var çok fazla inşallah görev sürem bitince tamamen evime dönebilirim. :))



Kumaşımı Baykumaş'ın sitesinden geçen yıl almıştım.

Keyifli Dikişler...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...