3 Temmuz 2014 Perşembe

Kolay Dikiş - Bluz Dikimi




Geçen gün instagramda bitmemiş haliyle paylaşmıştım bu bluzu, dün akşam iftardan önce oturdum diktim bitti kendisi. :) Sonuçtan fazlasıyla korkuyordum ama şu an öyle memnunum ki anlatamam.İlk defa bluz diktim hemde kalıbım olmadığı için buradaki ceket kalıbından.Kolları bileğin tam üzerinde kalacak şekilde bıraktım, arka tarafına kafamdan kolay geçmesi için yırtmaç açtım, kendi kumaşından yaka,yırtmaç ve kol ağızlarına biye geçtim.Bunlar ilk denemelerim olduğu için başta korka korka yaptım ama sonrasında gözlerimden kalpler çıktı. :))

Dikkat! Bu Bluz 10 Liranın altında bir maliyete sahip!



 Bu tür bluzları çok giyiyorum ofiste, hatta buna benzer önden yaka yırtmaçlı bir bluzum daha var ama öyle çok lazım oluyor ki basit ve klasik parçalar bilen bilir.Genelde Koton'un yeni sezon bu tür ürünlerini 50-60 lira gibi bir fiyata alıyordum.Bu bluz için 1 metre kumaş yetiyor, kumaşın fiyatını hatırlamıyorum ama en fazla 10 liraya mâl olmuştur bana.Bir Ekonomist olarak buna değinmesem olmazdı. :)) Her şeyi dikelim demiyorum ama "dikebiliriz sanki" diyorum. :)) Kotla da giy, kumaş pantolonla da, kalem etek yada çiçekli tayt; tak çeşit çeşit kolyeyi hepsi versin başka hava... ;)









           Mavi Kolye:H&M
Kahverengi Kolye:Batik
                      Çanta:Koton

Hayırlı Ramazanlar , keyifli dikişler...:))





4 yorum:

  1. Diktiğini giyip salınmanin verdiği hazzı hiç bir şey karşılayamaz. Maliyet ise aldığın zevkin sosu... Güle güle giyin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim aynen dediğiniz gibi... :))

      Sil
  2. ellerine sağlık, çok güzel olmuş, dediğin gibi çeşit çeşit kombinle giy. ben senin kombin paylaşımlarını da çok beğeniyorum.
    Bu arada istanbuldaysan ve daha önce gitmediysen ümraniye kumaşçılarını ve bakırköy pazarını tavsiye ederim 1-2 liraya bile kumaş bulursun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim öyle güzel yorumlar yapıyorsun ki hemen makinenin başına koşmak istiyorum! :))

      Ayrıca sırf o kumaşçılar için bile İstanbul'a gitme planlarımı hızla listenin başına alabilirim! :))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...