10 Temmuz 2014 Perşembe

Kendin Yap! - Kitap Ayracı (DIY)


Ofiste canı sıkılan bir yetişkin ne yapar?

a.Çay,kahve içer.(Olmaz aylardan Ramazan, iftarı bekle.)
b.Diğer odalara gider. (Hiç sevmem ne o öyle pazarlamacı gibi!)
c.Müzik dinler.(Oda bir yere kadar canım.)
d.Kitap okur.(Evet bu tamam ama bir şey eksik!)
e.Basit bir dıy projesi bulup (ne kadar da mühim gösterdim proje falan neyse) kitabına ve ruhuna renk katar!


Evet evet "E" diyorum!Demekle kalmıyorum harekete geçiyorum, her masada bulunan post-it ten bir yaprakcık alıp bu (daha önce pinterestte gördüğüm ama farklı bir amaçla kullanılan) çanak çiçeği çiziyorum.Sonra onu kenarlarından kesip kitabıma renk katıyorum! Post-it kullanmamın tek sebebi pembe olması değil yapışkan tarafını kitabıma sabitleyebilmem! ;))

Mutlu günler...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...