8 Ağustos 2014 Cuma

Blog Kardeşim - Lütfiye DALKILIÇ

Sevgili Nebihan Akça'nın blog kardeşliği etkinliğinde Çok şeker biriyle eşleştim Lütfiye Dalkılıç! :) Biz kendi fikirlerimizin yanında soru cevap şeklinde tanıtım yapmak istedik.Sevgili Lütfiye benim sorularımı cevapladı, bende onun sorularını. :)) Cevapları olduğu gibi aşağı aldım.

Lütfiye Dalkılıç'ın blogunu ziyaret etmek için lütfen tıklayınız... :))



1.Modaya ilgisi olan biri olarak genç bayanların dolabında mutlaka olması gereken parçalar  nedir sizce?

Moda oyle bir kavram ki cok cabuk degisiyor. Birkac ay once aldigin bir kiyafeti simdi begenmeyebiliyorsun. Ya da cok once alip giymedigin bir kiyafet birden bire gozune hos gelebiliyor. Bununla birlikte bazi zamansiz parcalar var ki iste onlar dolaplarda mutlaka yerini almali.
  Ilk olarak, kime sorsaniz ayni seyi soyler: siyah bir elbise ve siyah, tercihen stiletto bir ayakkabi. Gercekten dugun, nisan, davet, toplanti... aksesuarlarla ufak degisikliklerle her alana uyum saglar bu kombin. Sonra jeanler vazgecilmez parcalardir. Her sezon kullanilir. Bunun yaninda basic tisortlerden mutlaka edinmeliler. Cok dusunmeden giy-çık denilebilecek rahat parcalardir. Bir adet mutlaka yagmur cizmesi olmali herkesin. Havalar malum, Allah verdigi surece yagmur olacak. O yuzden alinip bir kenara atilacak parca degil yagmur cizmesi. Bir de trenchkot... Mevsimlik harika bir parca. Istege gore cok cesitli kombinlenebilir.

2.Kıyafetlerinizde özellikle kullandığınız vazgeçilmez renk ya da renk kombinasyonları neler?

Bir ara ozellikle siyah alirdim kiyafetlerimi, o donemi kazasiz belasiz atlattim cok sukur :D simdi ise kis mevsimi ozellikle toprak rengi tonlarini tercih ediyorum. Hem cevremdekiler yakistigini soyledigi icin hem de tuhaf bir sekilde bu renkler beni cekiyor. Yaz mevsimi ise daha civil civil renkleri tercih ediyorum. Sari, pembe, turuncu... ozellikle de sariyla pembeyi genel olarak da zit renk kombinasyonlarini cok seviyorum.



3.Bu  yılın gözde aksesuarları neler, bu aksesuarlar nasıl kullanılmalı?

Son zamanlarda buyuk gosterisli kolyeler, deri bileklikler, avize diyebilecegimiz kupeler cok revacta. Kuru kafa, baykus motif olarak on planda. Ear cuff yerine ear jacket geldi. Hani su kupelerin klips taraflari da motifli olanlardan... Bir de eklem yuzukleri var. Inanin cok guzel duruyorlar elde.
Ben aksesuarda sadelikten yanayim. Sadelik derken zarif naif aksesuarlari kastetmiyorum. Mesela o gosterisli kolyeyi taksam ya baska hic aksesuar kullanmam ya da cok ince zarif bir bileklik takarim. Arm party yapacaksam yuzuk pek takmam mesela ufak bir kupe takarim belki. Yani oyle takayim takistirayim diyip taki organizer e benzeyen cok insan var. Benim "sadelik" kavramima goz atmalarini oneririm.

4.Kendin yap(Dıy)  projeleriniz var sayfanız da peki size yapım aşaması en çok zevk veren projeyi sorsam?

Aslinda yayimlamaya firsatim olmayan daha cok DIY projem var. Cam kozalagindan kolye gibi daha yapmadigim cilgin projelerim de var. Iclerinden en cok zevk aldigim ise blogumda yayimlamaya firsat bulamadigim bir proje. Kendi tasarimim bir kolyem var. Cok begenildi ben de instagram cekilisime koydum.



5.Her kıyafetle kullanılabilecek 3 oje rengi nedir?

Siyah, kirmizi ve french... hatta siyahla kirmizi ojeyi altin sarisi bantlarla zenginlestirip kafaniza gore cok guzel nail artlar yapabilirsiniz

6.Peki Lütfiye tüm bu zevk uğraşların ötesinde kimdir?

matematik mezunu ve magduru olarak tanimlayabilirim kendimi. Bana ne kadar zorluklar yasatsa da vazgecemiyorum. Yuksek lisansa basvurdum mesela...
Bunun disinda, cok degil ama firsat buldukca okurum, ogrenmeye meyilliyimdir. Tarih benim icin vazgecilmez bir tutku. Merak ettigim donemleri mutlaka arastiririm. Bir cok zitligi barindiririm icimde. Mesela gezmeyi severim ama yolculugu sevmem. Okulu severim ama ders calismayi sevmem. Blog yaziyorum ama ayni zamanda usengecim de...
Ve kesinlikle 24 saatin yetersiz oldugunu dusunenlerdenim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...