29 Nisan 2014 Salı

Çarpı işi - Kokeshi ve Ücretsiz Kalıbı



      Kendimi biraz stresten uzak tutmak için çarpı işi yani etamin işlemeye başladığımdan söz etmiştim, bu ikinci çalışmam.Ankara'dan dönerken otobüste hem bunu işledim hem yanımdaki teyzeye neden işlediğimi anlattım.''Kızım bunlar eskilerde kalmadı mı?'' sorusu ile başlayan bir muhabbetti bizimkisi. :)



      Sonunda bununda işleme olayı bitti kendisini kırlent yapmayı düşünüyorum (yine) kitap okuma koltuğuma, ama burada malzeme yok mecbur Ankara'ya gitmemizi bekleyecek. Gelelim son fasıla bu örneği beğenip yapmak isteyenler için modelin kalıbını da ekliyorum. :) Ben çoğu modeli Pinterestten (Beni Pinterestte Kevser YALDIZ adıyla bulabilirsiniz.) buluyorum aklınızda bulunsun, başlayacak olanlara şimdiden kolay gelsin...:)

Mutlu günler...



Kaynak için tık tık...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...