3 Mart 2014 Pazartesi

Mekan Tavsiyesi - Kahveci Hacıbaba




Hafta sonu yine Ankaradaydım, iki hafta olmuştu gitmeyeli çok bile durmuşum  hem biraz işim vardı hemde evi özlemiştim. :) Gitmişken kardeşimle biraz gezdik; Bahçelievler,Beşevler derken konuşa konuşa Bakanlıklar'ın önünden Kızılay'a indik.Aşırı kabalık ve yoğundu Kızılay her zamanki gibi.O yüzden gezmek ne mümkün! Zaten acıkmıştık hemen bir şeyler yiyelim dedik.Girdik Kahveci - Hacıbaba'ya. :) Daha önce de gitmiştik ama elimde fotoğraf yoktu.Bu sefer servisleri fotoğraflayıp blogumda yazmaya karar verdim. Ankara'da olanlar bilir zaten burayı aşırı kalabalık ve yoğundur her vakit illa biraz beklersiniz yer bulmak için. Özellikle Ankara dışından gelip Kızılay'da yemek yemek için yer arayanlara fikir olsun dedik.Temiz ve oldukça hoş bir mekan iç tasarımı ne kadar güzelse servisleri de bir o kadar lezzetli. :) Üstelik fiyatları oldukça uygun.Ortalama 10-15 liraya bir servis alabilirsiniz.Tabii zevke göre sınırlar artıp azalabiliyor. :)Yakında Bahçeli'de de açılacakmış dışarıdan gördük mekan çok sevimliydi, açılır açılmaz oraya da gitmek istiyorum.İki kardeş o  kadar gezmiş yorulmuş ve bir ton dedikodu yapmışken yemeğin üzerine sahlep içelim dedik. :) Sahlepte tarçın favorim ama dişlerde kaldığı için çikolata rendesi benim için ikamesi dışarda içerken.Çok farklı kahve seçenekleri mevcut bir daha ki gidişimle onunla ilgili birkaç şey yazıp çizebilirim! :)

İşin özeti Kızılay'a yolunuz düşerde aklınızda bir yer olmazsa ısrarla öneririm.:)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...