8 Ekim 2013 Salı

Remington - Saç Düzleştiricisi

Kıvırcık saçların en büyük sorunlarından biri de o düzelmeyen bonus bukleler.Bende orijinal hali kıvırcık olan bir kafaya sahip olduğum için bu derdi çekenleri çok iyi anlıyorum. :) Kıvırcık iyi hoş ama çok bakım istiyor, ve her ortamda kullanılamıyor maalesef.Farklı düzleştiriciler denedim en sonunda arkadaşımın tavsiyesiyle Remington'la tanıştım.(Arkadaşım orijinal saç yapımı gayet iyi biliyor.) Benim saçlarım kalın telli, oldukça gür ve bayağı uzun olduğu için ben 230 derecede anca şekil verebiliyorum.Yumuşacık ve dümdüz oluyor.Özellikle kuaföre gitmek için vakit olmadığı zamanlarda en büyük yardımcım kendisi. :) Saç yapısına göre ısı ayarı iyi yapılmalı yoksa saçı yakabilir.İstediği kadar seramik olsun sonuçta 230 dereceden bahsediyoruz. :) Teknosa'nın internet sitesinde var ben oradan sipariş vermiştim 2 günde teslim ettiler.

Kardeşimde aynı dertten şikayetçi oda Remington - Sleek and Smooth kullanıyor ve aynı benim gibi memnun. :) Düzleştirici almayı düşünenlere tavsiye edilir.Ama saç çok yüksek ısıya alışınca ilk sefer ki gibi hemen dümdüz olmuyor maalesef.Onun için bizim gibi 230'dan başlamak yerine daha az ısılardan başlamanızı tavsiye ederim.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...