30 Aralık 2020 Çarşamba

Yeni Yılda Kişisel Farkındalık Oluşturmak



Merhaba!

2020 yılı çoğumuz için hiç beklenmedik olaylarla geçti bir kez daha doğa karşısındaki acizliğimizi gördük. Daha bilinçli ayakları yere sağlam basan bireyler olarak devam etmemiz için hala önümüzde bir şans var. Yeni yıla girerken kurumlar hesaplarını kapatır yıllık bilançolarını çıkarır kar ve zarar oranlarını tespit ederek nerede olduklarını belirlerler. Kendimizi kişisel bir şirket gibi düşünürsek aynı sistemi yaşamımıza da uygulayabiliriz. Sizler için birkaç soru hazırladım öncelikle bunların cevabını kendi içinizde aramaya ne dersiniz?

2020 benim için nasıl geçti?

2020'de beni en çok zorlayan olay neydi?

Asla vazgeçemem dediğim nelerden vazgeçmek zorunda kaldım?

Hiç bilmediğim hangi yönümü keşfettim?

Önümüzdeki yıllardan beklentilerim neler?

Ben kendime ne kadar yakınım onu ne kadar tanıyorum?

Kendim için neler yapabilirim?

Hayal ettiğim hayatı yaşıyor muyum?

Kendimize zaman ayıracak kadar değerliyiz, kendimiz için bir şeyler yapmanın vakti geldi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...