3 Mart 2015 Salı

Ücretsiz Elbise Kalıpları - Free Sewing Pattern for Dress


Kalıp: Tık tık

Merhabalar! :)
Daha önceki yazımda yoğunluktan bahsetmiştim maalesef aynen devam ediyor o yoğunluk. :) Bu sefer netten bulduğum  ücretsiz 5 elbise kalıbını sizinle paylaşmak istedim herkes diksin diksin giysin diye. Bu paylaşımlarımın yine devamı gelecek tabii ki, tek ricam bana dua edin bende bütün sınav  ve sorumluluklarımı başarı ile geçip bir an önce makinemin başına dönebileyim. :)) İlk elbiseyi hatırlarsınız belki ben dikmiştim tekrar bakmak isteyenler için burada , görüşmek üzere! :))


little red wrap dress free burda pattern

Kalıp: Tık tık

Gr. 34-56 Freebook Kleid

Kalıp: Tık tık

DIY Cute Dress - FREE Sewing Pattern and Tutorial

Kalıp : Tık tık


Colour-Blocking Kleid Freebook Gr. 36-46

Kalıp: Tık tık


Keyifli Dikişler...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...