24 Temmuz 2013 Çarşamba

Yurtdışından Takı Alışverişi


 Yurtdışındaki alışveriş siteleri uzun zamandır dikkatimi çekiyordu ve bir süre sonra dikkatimi çekmekle kalmadı kendimi bayağı alışveriş yaparken buldum.İlk önce geyikli bilekliği aldım o yaklaşık 2-3 haftada gelince kolye ve küpeleri de alayım dedim ama gelmeleri neredeyse 2 ayı buldu.Beklemeyi de sevmeyen bir insan olarak artık umudu kesmiştim ki geldiler.Beklediğime değdi mi derseniz deneyim açısından evet ama kalite anlamında ülkemizde de rahatlıkla bulabileceğimiz ürünler fiyatlar açısından bakarsak da öyle avantajlı bir yanı yok.Tabii bunlar sadece benim aldığım bu üç ürünle ile ilgili fikirlerim.Birçok çanta siparişi vermiştim sanırım onlar gelmeyecek.



Benim bileklerim aşırı ince ona rağmen bana neredeyse tam oldu bileklik,küpelerin kapama klipsleri kutuda yoktu birkaç taşta da çizikler vardı.Ama önemli olan hasarlar değil.Yine de bende almak istiyorum diyenler için ürünü sürekli takip etmenizi öneririm.Kargo aşaması,hazırlanma süreci vs...












Kolye ve küpelerin geldiği kutu,üzerinde gifts (hediye)  falan yazıyor ama tamamen hikaye...:)



 Bilekliğin geldiği  ambalaj...






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...