30 Temmuz 2013 Salı

Film Tavsiyesi-3 Moonu



''Why this Kolaveri di...'' belki çoğunuzun bildiği bağımlılık yapan bir şarkı ve benim için uzun zamandır hayatın sesi.Geçenlerde tesadüfen bu şarkıyla tanıştım çok yakın bir arkadaşımla sohbet ederken de bu filmden bahsetti.Ben normalde pek film izlemem ama arkadaşımın tavsiyeleri kesinlikle beni hayranlık bırakacak türden oluyor.



Yine çok kaliteli,ilginç senaryolu,sonunu başını tahmin edemeyeceğim türden bir film izlemiş oldum sayesinde.Film aslında 2012 yapımı ama benim gibi izlememiş onlar için yeni bir tavsiye.


Bütün duyguları yaşatabilen değişik bir yapım ama kesinlikle izlenmeli.Şarkıları da  bir o kadar harika sürekli Hintçe şarkılar dinlemeye başladım sayesinde.Filmi tavsiye eden arkadaşım bir de tüm müziklerin olduğu bir link gönderdi bana onu da sizlerle paylaşacağım  buradan  dinleyebilirsiniz.Sürekli dans etme isteği veriyor bana bu şarkılar.Film hakkında söylenecek çok fazla şey var ama ben burada bitirip iyi seyirler dilerim hepinize... :))















Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...