16 Ocak 2013 Çarşamba

Kendin yap! (DIY) T-shirt Yenileme...






















T-shirt Yenileme:
Mevsim kış bile olsa t-shirtler kalkıp gitmez dolaptan.Üzerine bir hırka, kot, şal ve dağınık toplanmış bir saçla  hem spor hemde şık olabiliriz.Bu fikir dün akşam geldi aklıma ve oturup yapmaya başladım.Bitmiş halini ve malzemeleri de sizler için fotoğraflayıp buraya koydum. :))


Malzemeler:
Basic beyaz t-shirt
Yuvarlak plastik sıra zımba
Silikon tabancası
Makas
Tebeşir
Fiyonk


Yapılışı:
T-shirtün arasına karton koyarak başladım işe.Evde olan yuvarlak bir kaseyi t-shirtün üzerine koyarak önce şekli oluşturdum.Silikon tabancası yardımıyla zımbaları t-shirte yapıştırdım.Aslında fiyonk yapıştırma gibi bir niyetim yoktu ama o kısmı leke olunca kamufle amaçlı onuda oraya monte ettim.En son olarak ta T-shirtün yakasını keserek daha spor ve rahat bir görüntü elde etmek istedim.İşte bu kadar basit! :))
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...